match idag !

tjenixen :D
nu sitter jag här hemma hos pappa , ja ska käka snart för ja ska ju på match om inte så länge .
är fan as taggad , ja tror faktis att vi kommer vinna !
ja e väldigt trött , för ja har inte sovit så mkt inatt :S
drömmde värsta mardrömmen , faaan asså ! den va hemsk :P

jag ska åka hem till mamma efter matchen , för de e närmast också har jag sovmorron också så ja orkar inte sitta i skolan 1 timme innan -.-
för ja ska få ett busskort när ja fyller år , eller om ja inte får de så får ja ta alla pengar ja har fått , och köpa ett !

Jag håller på att spara till en minidata , den e fett nice ju !
då kan man blogga på bussen o allt , eller man kanske inte ska ha den i skolan för vilken idiot som helst kan ta den ,eller så blir den blöt och går sönder om man blir mulad av idioter ...
haha , ja anvälder ordet idiot-idioter rätt ofta haha !
juste , de e bara 5 dar kvar tills jag fyller 13 :D
jag fyller 22 januari !
aja , men nu måste  ja gå , bloggar ikväll eller imorron !
puss /J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0