kanske sjuk -.-'

Jag tror att ja har blivit sjuk -.- , ja har kanske halsfölus eller hur stavas :P
e lite snurrig och ont i halsen , o emma och denice skulle sova hära idag ...
men de blir nog inte så eftersom jag har ont , eller min sytser har också de ,
hon har också ont .
och hon hade de före mig , så hon kanske har smittat mig ,
eftersom vi har en dubbelsäng :P
och föresten måste ja städa lite i vårat rum , ser ut som ett bomnedslag om jag får säga de själv !
om ni hade haft mitt rum skulle ni säkert inte tycka de va stökit ,
men ja typ blir stressad när de e de ;P
vi har matta i vårtat rumm , eller i hela rummet på golvet asså :P
o de blir super smuttsits snabbt , men de ser skabb ut ?
haha , ser ni ?  ( sr alltid ut såhära efter vi har sovit ;P
ni får se resultatet senare
haha , puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0