jossan och becka

hej alla sötnosar ,
nu sitter jag hemma hos Rebecka !¨
vi har precis eller kanske för ett tag sen kollat på guds tre änglar , vi tittade på de sissta avsnittet .
det va skit bra , eller det var ett rätt så konstigt slut :S
lo , denice och jenny spritlades typ till olika skolor , o allt blev helt sajkat ! så de va rätt så konsitgt slut , tyckte jag iallafall ...  men aja !
idag en bit från min skola brann de idag :O
jag såg värsta rökmolnet från koridoren , o typ alla sprang ut haha !
och sen när jag åkte hem efter skolan me min pappa , så ringde emma mig och bah :
att hon visste va som hade hänt vid branden , o de va typ en gammal tant me några hundar som hade dött i branden. det var faktis lite läskit !
haha...
på måndag eller tisdag ska ja tona mitt hår mörkare igen , för de börjar bli väldigt ljust ;P
ikväll blir de chill , ska spela match på söndag kl 6 ;)
vi kommer vinna ja svär !
ja hör av mig på söndag eller måndag :)
för nu ska ja o becka spela Xbox , haha de e fett nice juueeee ;) puss !
älskar dej rebecka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0