GRATTIS PÅ FÖLSEDAGEN FREDRIKA ROSENGREN SYSTER !


grattis på fölsedagen min bästa syster !
Idag fyller fredrka min syster 12 år , alla grattar henne :D
vi gick upp kl 6 , för dom smkulle åka kl halv 8 ...
så vi sjöng för henne , o se fick hon presenter : toing till håret , handbolls boll & handbolls shorst som de stog FREDRIKA på rumpan haha xD
och nu kan jag inte somna om :(
för ja bröajr kl 12 idag , men ja tänkte käka i skolan idag för de blir raggmunk , pallar inte käka hemma ...
så ja drar 11.15 o e vid skolan kanske 11.30 och kökar på 15 minuter så de e 15 minuter kvar sen bara , de blir chill dag idag , för slutar kl 2 ^^
haha , bästa veckan haha !
ska ringa emma sötis sen eller ja ska fråga henne om ja får låna hennes väska ,
ja frågar på msn ist ;P
bild från igår :
höhö , jag , angelica och denice :)
haha , ja kan blogga senare innan skolan puss

Kommentarer
Postat av: Marthe

Takk for kommentaren :)



Kjempe fin blogg du har !

2010-01-21 @ 15:20:55
URL: http://marthejb.blogg.no
Postat av: Emma ( kåt youknow )

haha , du frågade aldri om väskan :)

2010-01-21 @ 16:47:29
URL: http://suunshinees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0