godmorron !

de hära e den tidigaste morgonen på hela lovet , ja gick upp halv 10 för att vända på dygnet ....
jag har supersvårt att sova på kvällarna , ja e typ en nattuggla om ja inte e trött ;P
imorron e de ju skola , ja börjar 8 och slutar 3 !!!:S
det e helt sjukt tycker jag , o vi ska också byta platser , hoppas de blir något bra denna gång :P
idag så ska ja inte göra nånting tror ja , eller ja ska till bobas tror ja me emma o min syster om hon orkar -.-
haha , vi e fett sega !
de kanske ni redan har märkt , :P
ja orkar inte ens skolan imorron , men ja måste gå ! ( suger )
aja , ja ska vara bäst i skolan , eller bäst o bäst ...
ja ska vara en duktig elev iallafall , just nu e ja den västa eleven typ i 6.an :S
men ja ska bli bättre , mkt bättre !
haha , aja menja kan blogga senare .
puss / J

Kommentarer
Postat av: mina

tack så mycke :) ha en bra dag! kram

2010-01-07 @ 11:53:38
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0