Fuck skola !

hejhej idag så va de skola som alla kanske vet ...
as tråkit , men ja klarade dan iallafall !
efter skolan skulle vi till gården , men exakt när vi kom dit så va de inte öppet -.-
så vi satt i chillrummet och lyssnade på musik , och hade ruuligt !
sen när ja skulle hem så blev man somvanligt mulad , eller jag hade sagt hej då till alla .
och sen kommer ian , leon , simon , robin efter mig springandes och mulade mig 1 gång ...
sen snackade ja me dom lite sen exakt när jag skulle gå så mular dom mig igen !
snacka om otur vaa ?
de e alltid jag som blir mulad :S vette fan varför ..
aja , ska snart käka !
sen ska ja till maxi och köpa tonig !
jag måste värkligen köpa mörkare nu , de syns att ja e blond :S
aja , ni får se mer upptadering senare , eller imorron !
för nu ska ja lyssna vidare på bandit , puss på rööömpan ! / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0