bobas ikväll !

hejhej , ska snart käka så jag bloggar litesnabbt !
idag har jag varit i skolan som alla normala , tråkit meeeeeen roligt me brudarna .
ikväll ska jag till gården från kl 6-9 haha , jag & maja ska baka muffins !
hoppas dom blir goda , eller asså vi e ju inte bäst på att baka... ( a )
men hoppas som sagt att dom blir goda :D
lite bilder sän idag och sen 2 bilder sen förut :
maja o denice HAHA
maja och denice .
maja aspelund , jag älskar dej !
maria , denice & jenny i fredags i handen :D
höhö :)

Kommentarer
Postat av: B R O W N E

söt blogg ;)

2010-01-26 @ 20:15:18
URL: http://elisabethanniebrowne.blogg.se/
Postat av: josefin

tackar :)

2010-01-28 @ 21:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0