Bio / j

hejhej , nu e ja hemma från bion !
vi tog bussen till gullmars - tåget till odenplan , o dära gick vi på filmstaden på sönder ...
vi såg alvin o gänget 2 som sagt 
den va fett me rolig ju , haha ja garvade 24/7 o theodor eller va han heter den lilla tjockisen va så jävla gullig ( a )
o tjejerna va fett sköna ;)
de va fan fullt på biografen  ... o juste HAHA !
min syrra handlade på coop ist , o sen när vi skulle betala så stog 3 par WB o snackade skit om oss o pekade på oss , ja fick ryck som vanligt ni som känner mig , o när vi gick förbi dom kollade en av WB:ena o ja bah : va fan kollar du på ? hon bah : ursäkta va sa du ? :P ja bah : VA FAN KOLLAR DU På ?? hon bah : hålkäften o gjorde värsta lip minen hahahahha , fan va ja garvade :D
aja , men vi fick skjuts hem iallafall från bion , ja pallade verkligen inte åka komenalt hem ... -.-
men nu ska vi titta skräckis ;P
puss
me today :)
strumpbyxor - H&M
grått linne - gina
någon blus ;P - gina
skärp - H&M / lindex minns nt ...
haha , bilden ( syster )

Kommentarer
Postat av: MARIA

sv: tusen takk! I like måte! :-o

2010-01-03 @ 22:29:09
URL: http://mariaskajaa.blogg.no
Postat av: B E A ♥ Michael Jackson

Tack! :)

Förutom att jag fotar så gör jag även gratis bloggdesigner, kika gärna in om du har lust! ;)

Kram!

2010-01-03 @ 22:57:27
URL: http://almhagen.blogg.se/
Postat av: felicia

sv: Tack så jätte mycket! =)

2010-01-04 @ 01:44:07
URL: http://feliciaep.blogg.se/
Postat av: jossan

vsg :)

2010-01-04 @ 19:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0