18.40

hellu , har nyss käkat , det blev nån gryta med ris :P
inte de godaste , men de duger för mig iallafall ...
idag gick ja till bobas o mötte emma , eller ja om ni känner emma e hon väldigt seg !
Så ja gick en bit mot dära hon bor , så söt emma älskling<3
va hade rätt boring dära , så fredrika kom , eller de skulle hon i vilket fall ändå om vi hade roligt :P
vi gick till mias o käkade pommes :)
HAHA , o sen när vi var utanför bobas då fanns de ett par soppsäckar xD
såklart jag o emma måste använda dom , så vi åkte HAHAHA ....
de gick skit fort , eller haha ganska ;)
sen gick vi in , de blev för kallt :P , HAAH , ja o emma dansade i soffan , vi gjorde en film , men den glömde ja skicka till henne , för ja vet inte än hur man laddar upp videosar ;P
haha , ja e efter jag vet , ni behöver inte säga de !

tänkte precis ladda upp ett par roliga bilder , men jag sitter på min brors data o den typ inte vill ta imot bilderna :p
laddar upp senare då , pöss på framskärten haha !


Kommentarer
Postat av: Tonita's blogg♥

Fin blogg :-)

2010-01-04 @ 19:06:57
URL: http://tonitanorengtollefsen.blogg.no
Postat av: Felicia

Sv; tack detsamma :)



Kram

2010-01-04 @ 23:02:31
URL: http://feelciias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0