OM MIG! :)

Namn: josefin
Födelsedag: 22 januari
Hemstad: stockholm
Ögonfärg: melerade
Hårfärg: brun
Höger/vänsterhänt: höger 
Stjärntecken: vattuman
Är dina föräldrar skilda: japp 
Det första du tänker på när du vaknar: vad är klockan 

Person: tråkit / ruulig / lätt sur ;)
Glass: kanske magnum
Godis: älsklingar & pussmunnar
Nummer: 7 - 17
Tuggummi: melon
Årstid: vinter
Doft: sommar
VÄNNER OCH LIVET: är bäst ?
Vad vill du bli när du blir stor:    brandman ;)
Vem utav dina vänner är högljuddast: hehe , emma eller jag tror ja faktist :P
Vem får dig mest att skratta: denice ;)
Vem är blygast: min rumpa
Värsta känslan: att bli dissad
Vart vill du bo i framtiden: i nacka ! 
Varit kär: aaaaah
Blivit dissad: aa
Tänkt på självmord: aa 
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: aah xd
Varit på scen: aa
Retats: nja. kanske det :p


Svär: alltid :p
Tror på dig själv: alltid
Dansar i regn: haha , de klart ;)
Sjunger i duschen: JA !

Pepsi/cola: pepsi
donken/burger king: Donken !
Choklad/vanilj: choklad
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar!
Kött/veg: kött
Tv/film: tv, om det är nåt bra, annars film .
Gitarr/trummor: trummor
Adidas/nike: adidas!
Kinamat/mexikanskt: kinamat
Kakor/paj: kakor :d
MTV/VH1: MTV

Gå ner i splitt: HAHA nej , skulle fan bryta benen av mig :P
Vissla: hehe , nej
Blåsa en bubbla: aah
Dansa: BÄST ! :D 
Vem var den senaste pesonen du nudade: syrra
Jag pratade i telefonen med: denice :)
Jag kramade: ian
Jag skällde på: bardia

Skrattade: haha , idag
Grät: venne
Tuggade tuggummi: idag
Drog ett skämt: haha , venne !


Liv på andra planeter: nja ?
Mirakel: nja?
Magi: nja?
Kärlek vid första ögonkastet: beror på
Gud: nej
Spöken: ja !
Tomten: OFC !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0