jossan :)

tjenixen , nu e ja på mycket bättre humör helt plötsligt!
o de e jag glad över , ja snackade me min låssas pappa o min mamma om saken , att ja e väldigt strässad , o ja har högt temprament typ eller nånting sånt , o de skulle ni märka om ni va med mig varje jag ;)
haha  , men de e lungt , ja e snäll så ni vet haha :)
juste som sagt ja har fått tillbaks min mobil !
den lämnades in på lagning för 2 veckor sedan , o nu e den äntligen klar , ja e överlycklig värkligen :D
haha , ja åkte till handen o hämtade den direkt efter skolan hehe...
har saknat den jävligt mycket ! :)
imorgorn börjar ja 15 över 8 !
o ja hoppas att ja hinner i tid hehe...
har också fotbollstränig från 19.00 - 20.00 men till 20.30 om de inte kommer ett annat lag efter oss , för de brukar inte de typ värkar de som :P
haha , men nu ska ja kolla film  , sen sova puss
ja har den rosa ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0