f*n va allt ska vara så svårt / emma

Jag skriver om känslor och tankar jag har,
Kämpar, försöker att hålla mig kvar.
Desperata försök till att bli fri,
att bakom mig lämna all hysteri.
Försöker att lätta den svåra smärta,
som allt för tung finns i mitt hjärta.
Men orden de är så svåra att finna,
jag trevar och söker i skrämmande dimma.
Rädslan tränger sig närmare på,
det finns ingenstans att gömma sig då.
Snälla, säg mig finns det nåt hopp?
Är livet enbart ett plågsamt lopp?
Tills döden äntligen öppnar en port.
Den enda lösning för folk av min sort...
Dom vuxna säger att man kommer ångra sig
Om man tar sitt liv
Att det är fegt
Men jag tycker att det är modigt

Dom vuxna säger att det alltid finns någon som älskar en

Men vad ska man göra om dom har fel

Hur kunde detta hända allt är så mörkt, ingen kan tända. känner mig försvunnen på ett spår. Men du bryr dig inte du bara går. jag får skuldkännslor så stora men du bryr dig inte, kallar mig hora. försöker förklara men du är så trög. Jag blir sur och kallar dig bög. du var min bästa vän, ja du var kung. men efter det känner jag mig tung. jag blev sur och gick på dig. Visste inte att du kunnde slå mig. detta är inte en lek men det ända du gorde var bara svek. du och jag var bara en dröm. vår vänskap var bara en lögn. du gillar en tjej som är spinkig som en pinne. Bara för hon är coll och inne. Jag blir klart avund! vill bara drömma allt vi hade vill jag bara glömma. det var många saker som jag skrev men vill ändå inte ge dig mitt brev. tack vare dig känner jag mig död. För allt är slut, jag bara inte dög. inerst inne älskar jag dig men detta är inte vår grej. vill inte finnas vill bara sluta minnas. allt som jag gör tycker du bara stör. Ja allt går inte som det bör. fortsätter vi tills det kommer snö kommer jag bara vilja dö. vill glömma att vi känner varan vill glömma bort ditt namn.
jag gråter ut all min smärta , som nu bara finns i mitt hjärta
jag vill inte mera .
/ e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0