dagens låt // emma

Kommer du ihåg när de va vi två, kommer du ihåg vad vi lovade oss då, jag minns kommer aldrig glömma, kommer alltid finnas, jag kommer alltid drömma, de va fint de vi hade, men minns du oss, har inte sets på ett tag men de är väll glömt förstås. Du har en ny trivs ni två, när jag säger det så fäller jag en tår, kommer du ihåg våran första kyss , kommer du ihåg när vi såg varan sist, jag har kvar alla bilder vi tog med varan, jag fäller en tår ibland, inte sagt så mycket vet inte vad jag ska säga och vilken start, så sänder en låt du kan lyssna på, kommer du ihåg de va fint och det va speciellt för mig, snälla svara mig, va de samma för dig va de ens okej, är de fel på mig eller säger du nej för att såra mig, jag saknar oss och allt jag gör är att drömmer mig bort. för jag vill inte släppa taget.. Och jag vet att de låter galet, men någonstans långt inom mig finns det en glöd som tror jag får dig, allting är knas, ta mig tillbax, jag sårade dig mycket , jag lider så, att skriva förkrossad är så svårt, att tänka så mycket ta mitt liv, och jag tror att vi har en framtid

Kommer du ihåg när de va vi två,
Kan du minnas våran kärlek som vi hade för oss två
Kan du minnas våran kärlek när du hör denna låt
Kommer du ihåg när de va vi två,
Kan du minnas våran kärlek som vi hade för oss två
Kan du minnas våran kärlek när du hör denna låt

Är det värt att ta upp våra gamla minnen, våran tid med varandra blev på tok för kort,
Du va kvinnan i livet, som lätta mitt sinne nu finns ingenting du gick sakta bort, kommer du ihåg hur du väntade in jag fick hoppa på tåget du vänta på mitt, kommer du ihåg när de va vi två , solen lyste i gräset vi låg, svär jag vill minnas och aldrig glömma, min sista biljett är nått jag aldrig glömmer bort, minnen du gav, är det sista jag har, saknar dig baby jag saknar oss vill ha närheter kvar men du shasar bort du gör någon annan glad, det svider fint.. Blir det vi någon dag, ge mig lite till, är du lycklig så här, är de så du förblir du är hela min värld men du går förbi, stunder vi hade du lova ett namn, jag gråter ibland, gör mig fri som du gjorde hel igen, vill du såra med flit är de meningen , få mig le igen, eller blir du okej, tror du skiter i mig, tror du vet hur de är, jag har väntat länge nu, har tiden gått för långt jag är en i mängden, minns våra blickar minns du oss, jag är glad för vår tid men de blev för kort, många minnen vi delat har du glömt hur de va då vi två alltid men du lämnade med skavsår,
Ser in i ditt hjärta, vår kärlek finns ju ärligt gumman minns du

Kommer du ihåg när de va vi två,
Kan du minnas våran kärlek som vi hade för oss två
Kan du minnas våran kärlek när du hör denna låt
Kommer du ihåg när de va vi två,
Kan du minnas våran kärlek som vi hade för oss två
Kan du minnas våran kärlek när du hör denna låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0