2 dagar kvar (22 dec)


Namn: Emma
Födelsedag: 3 augusti
Hemstad: stockholm
Ögonfärg: brun
Hårfärg: brun
Höger/vänsterhänt: höger 
Stjärntecken: lejon , raawr :)
Är dina föräldrar skilda: nupp
Det första du tänker på när du vaknar: vart e min mobil !!

Person: ganska tråkigt , humor o typ flummig
Glass: pigelinx)
Godis: älsklingar
Nummer: ?
Tuggummi: melon
Årstid: sommar
Doft: vne
VÄNNER OCH LIVET: är allt vi behöver .
Vad vill du bli när du blir stor: vet inte
Vem utav dina vänner är högljuddast: jossan lr jag :)
Vem får dig mest att skratta: denice & jossan
Vem är blygast: vet inte
Värsta känslan: att bli dissad
Vart vill du bo i framtiden: i nacka
Varit kär: aaaaah
Blivit dissad: aa
Tänkt på självmord: aa 
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: aah
Varit på scen: aa
Retats: nja. kanske det


Svär: alltid
Tror på dig själv: inte alltid .
Dansar i regn: haha , de klart ;)
Sjunger i duschen: JA

Pepsi/cola: cola
donken/burger king: Donken
Choklad/vanilj: choklad
Jordgubbar/blåbär: jordgubbisar :)
Kött/veg: kött
Tv/film: tv, om det är nåt bra, annars film .
Gitarr/trummor : gitarr

Adidas/nike: adidas
Kinamat/mexikanskt: kinamat
Kakor/paj: kakor
MTV/VH1: MTV

Gå ner i splitt: nästan , kan spagat :)
Vissla: aa ;p
Blåsa en bubbla: aah
Dansa: inte spec ...
Vem var den senaste pesonen du nudade: davva & stephi
Jag pratade i telefonen med: stephi
Jag kramade: stephi & davva .( de va igår )
Jag skällde på: bardia

Skrattade: igår
Grät: venne
Tuggade tuggummi: idag
Drog ett skämt: vne 


Liv på andra planeter: nej
Mirakel: finns kanske , men nej !
Magi: nej
Kärlek vid första ögonkastet: kanske .
Gud: nej !!
Spöken: nej .
Tomten: aah de klart :)


Men ska äta nu sen typ fixa mig :)

bloggarefter skolan om ja orkar .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0