16 dar kvar

tjaba , idag har ja varit i skolan , sen drog ja te bobas och nu är ja hemma och lyssnar på musik . jag har inget mycket att skriva så ska typ göra de här testet sen typ kolla på tv och typ chatta lite :)

För ett år sedan:
Hur gammal var du? - 11
Vilken klass gick du i?- femman
Vad hade du för hårfärg? - blont & senaare brunt .
Hur lång var du? - 154 .
Vem var du kär i? - robin
Vad brukade du göra på fritiden? - Vänner
Vilka umgicks du med? - agge , maja , jossan & typ robin :)
Hur såg du ut? nästa som nu .
Var allt bättre då? - näa typ
Skulle du vilja gå tillbaka dit? ibland :)

Nu:
Hur gammal är du? - 12
Vilken klass går du i? - 6;c
Vad har du för hårfärg? brunt .
Hur lång är du? 160
Har du någon pojk/flickvän? nej
Vem är du kär i? - vne
Vad brukar du göra på fritiden? vänner
Vilka umgås du med? olika
Hur ser du ut? orkar inte förklara 

Har du..
Kysst någon? yesbox
Sovit brevid någon av samma kön? jaaa
Sovit brevid någon av motsatt kön?  yep

Slagit ner någon? kanske
Ljugit för en bra vän? tror inte det
Svikit någon? maybe
Fuskat på prov/läxförhör? nej

Vem:
Kramade du senast? maja
Sov du hos senast? denice .
Kan du lita på till 100%? mamma
Är den finaste personen som finns? alla mina vänner ;)
Vill du vara med just nu? - oliver .
Ringde dig senast? mamma
Skickade ett sms till dig senast? stephi
Skickade du ett sms till senast? manne

Vad:

Drack du senast? mjölk med oboy
Köpte du senast? marabou :$
Gjorde du igår? skolan
Vad ska du göra imorgon? skola sen vne

Vill du göra just nu? vet inte
Åt du senast? macka
Är närmast dig som är rosa? min kudde

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu - vne
Du har sårat nån så de börjat gråta - huhu, ingen aning
Nån har sårat dig så du börjat gråta - aa
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - aah .
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - ah .
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nejenj


ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - yes
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - jafan
Jag har smygit ut utan lov - vne
Jag har ljugit om var jag är för dina föräldrar - kanske
Jag har en hemlighet som ingen vet - mm
Jag har fuskat i ett spel - haha vem har inte
Jag har struntat i ett prov - kanske

DÅLIGA TIDER

kan inte svälja piller  - jo de kan ja :)
har tagit mediciner mot depression - ne
har/haft anorexi och/eller bulimi - ne
har sovit en hel dag utan att ha behövt det - naej
har vaknat gråtande - mm
har somnat gråtande - ah.

DÖDEN

Jag hatar begravningar - aaah .
Jag har sett någon dö - det har jag säkert
Någon nära till mig har försökt begå självmord - vet inte
Någon nära till mig har begått självmord - nej .

 

 

mysdags :)

Trackback
RSS 2.0